Mesajlaşma

Kalite Anlayışımız

Toplam Kalite Yönetimi

Müşterilerimizin firmamızdan beklentilerinin aşılmasını hedefleyen, ekip çalışmasını destekleyen bir süreç izlemek ve bu süreci sürekli yenileyerek kaliteli hizmete dönüştürmek.
Inovasyon, Sürekli İyileşme
Verdiğimiz hizmeti, önlem alarak, planlayarak, kontrol ederek uygulamak.

Kalite uygulamamızı sürekli iyileştirerek gelişen dünya teknolojilerini ve çalışma yöntemlerini sürekli takip ederek, planladığımız faaliyetlerimizi ve hedeflerimizi hayata geçirmek.

 

Sıfır Hata (Zero Defect) Müşterimize verilen hizmeti en iyi şekilde,doğru yöntemler izleyerek sıfır hata ile müşteri memnuniyetinin sağlanması en büyük hedeflerimizden biridir. Uyguladığımız doğrudan satış ya da proje hizmetlerimizde üretimden montaja hatasız bir şekilde hizmet ve mal temini bizler için son derece önem taşımaktadır.
Proses Yaklaşımı Şirketimize tüm prosesleri ve girdileri etkin bir şekilde yönetmek. Kuruluşumuzdaki proseslerin sistematik olarak belirlenip, yönetim ile bu prosesler arasındaki etkileşimlerin belirlenerek, şirketimizde yapılan işlerin performansını arttırmak.
Müşteri Odaklı Anlayış
Değişen şartlara uygun olarak müşteri memnuniyeti odaklı bir anlayışla tüketicilerimize zaman, para ve enerji tasarrufu sağlamak.
Müşteri Memnuniyeti
Müşterilerimizle devamlı temas kurarak yerinde ve zamanında taleplerini gerçekleştirmek. Satış sonrasında ise geniş servis ağımız sayesinde müşterimize en iyi hizmeti sunmaktır.
İletişim
Müşterimizle etkin olarak sürekli iletişim halinde olmak. Verilen hizmet ile ilgili sıkıntılarını yâda önerilerini şirketimizle paylaşarak hizmet kalitemizdeki gelişimimize fayda sağlayacağına inanmaktayız.

    Kurumsal kimlik altında müşteri memnuniyetini termin, miktar, maliyet, sunum, kalite bakımlarından en üst seviyede gerçekleştirmek, çalışanlarımızı sürekli eğitimlerle destekleyerek, üretime katılımlarıyla işletme kalitesini sürekli iyileştirmek ve geliştirmektir. Tasarruf, Ar-Ge ve verimlilik ile rekabet gücümüzü en üst seviyeye çıkararak pazar payımızı artırmaktır.

    ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi belgesine sahip olan firmamız modern labratuvarında, hammadde, ara ürün ve son ürünler ile ilgili gerekli testlerini yapmakta ve müşterilerine en kaliteli hizmeti sunma prensibi ile hareket etmektedir. Laboratuvarımızda gramaj, nem, COBB (Su emme), BCT (kutu çökme dayanımı), BST (patlama dayanımı), ECT (kenar ezilme dayanımı) testleri yapılmaktadır.
    Ateşsan Oluklu Mukavva ve Ofset Tesislerinde; Oluklu mukavva safihasını kendi üretip işleyebilen, müşteri memnuniyetini ön planda tutan, teknoloji ile entegre, insan gücü ve yeni makine parkuru bakımından dünya standartlarında eğitim, bilgi ve yeterliliğe sahip ender firmalardandır.